My Bump =D

pregnancy week by week

Wednesday, January 4, 2012

(93) Husband dah balik nihon =(

Alhamdulillah selamat melahirkan dgn normal w/pun baby kena vacuum.

Experience yg sgt2 berharga utk kitorg husband & wife.
Aku lebih berganda2 makin sayang kat husband.
Dia pun sama aku tau =).

Malam 2Jan die dah fly back to Japan setelah 3weeks temankan from sarat sampai la 2weeks pantang.

Alhamdulillah die husband yg baik & pandai handle baby.

2days before die balik aku dah nangis2 dah, tp nangis masa tgh nak tdo.
The day die nak balik tgh kemas2 tu aku dah meleleh2 air mata sambil tgk baby. Lepas je die siap kemas beg terus teresak2 xde suara dah aku nangis. Huuuuuuu SANGAT SEDIH!!

Sampai bape kali aku nangis camtu pun xingat,
Tapi yg pasti...asal aku tgk muka die & die tgk muke aku meraung la org yg tgh pantang nih. Terus die peluk lagila aku sebak teresak2.

Takde ayat yg diluah,
tp masing2 faham kut,

SAYANG ABANG!

No comments:

Post a Comment